lørdag 29. november 2008

Ønskeliste

Selv om det er vanskelig å forstå med 27 ° i skyggen, myggstikk på overalt, og ikke minst fravær av julehandel med farfar, nærmer det seg altså jul. Selv om juleånden for min del ikke er helt tilstedeværende, har jeg likevel tenkt litt på dette her med julegaver. Uten at jeg egentlig hadde planer om å ønske meg så mye til jul, har jeg kommet frem til det jeg ønsker meg aller mest i år. Etter å ha jobbet på CRO så i noen måneder, ser jeg at det er mange barn og familier som trenger hjelp for å kunne overleve. Ikke minst ser jeg at det er utrolig små summer som skal til for å gi noen en fremtid, og et håp om at også de skal kunne leve et godt liv. Mitt julegaveønske i år, er derfor at dere der hjemme skal donere en gave til Strømmestiftelsens arbeid for Child Restoration Outreach. Denne gaven vil bety utrolig mye for barna ”mine”, og jeg hadde satt uendelig stor pris på det om jeg fikk dette ønsket oppfylt.

Gaven kan settes inn på Strømme Stfitelsens kontonummer som lyder følgende:63180953878
Donasjonen må så merkes Child Restoration Outreach, Mbale.
For de som lurer er det viktig å levere pengene direkte til Strømme Stiftelsen, da de må regnes med i neste års budsjett. Kan ikke få sagt det nok, men disse gavene kan forandre liv, og de kommer så absolutt frem til de som trenger det mest.
Hvis noen likevel insisterer på å sende meg en julegave, må dere på ingen måte tro at jeg sier nei takk til det. Denne ønskelisten tok det heller ikke så lang tid å utarbeide, da den kom til meg helt av seg selv. Ikke noe press liksom, men bernaise saus er jo veldig godt da!!

- Cd med bilder av dere hjemme
- Posemat og posesauser
- Tacokrydder
- Boks med leverpostei
- Brente cd’er med ny musikk og filmer

Adresse:
Shilpa Eline Løyning
c/o Child Restoration Outreach
Po.box 1610 Mbale
Uganda

Sender med mitt ugandiske mobilnummer i samme slengen: +256 779434482

For å komme meg litt i julestemning skal jeg nå skrive julekort, og pakke julegaver. Senere i dag skal jeg i mitt første ugandiske bryllup til ingen ringere enn min rådgivers svoger. Vi har selvfølgelig aldri sett eller hørt om brudeparet før, men nå har det seg jo altså slik at vi er i Afrika!

3 kommentarer:

Mina Kanchan sa...

det bildet som ligger der var sykt fint :-) savner deg forferdelig mye Eline! Kan ikke vente heeelt til vi skal reise ned.
Du forresten, hva sa du til pappa når du snakka med han?
Det første han sa omtrent etter han hadde lagt på var: Vi skal til Uganda.
hehe

Shilpa Eline Løyning sa...

Tusen takk!
Savner deg ogsaa, naa ser det jo veldig lyst ut for Uganda-turen deres da, saa det blir jo bra!
Husker ikke helt, men det virket jo tydeligvis! :)

Mina Kanchan sa...

ja du er god :)
Det er nøyaktig 48 dager til vi skal reise ned.
Hvis vi drar den dagen jeg tror :) Afrika virker så fantastisk, så jeg vil dra ned, så savner jeg jo deg:)